Дані програми сприяння громадській активності «Долучайся!»
показують, що українці загалом пасивні. Активну позицію мають приблизно 10-12% людей. Причинами є те, що соціальна активність потребує великої мотивації та часу від людини:
— Що може зробити в цій ситуації бізнес чи громадський сектор? Вони можуть запропонувати такий продукт, який людина б купувала та мала розуміння, що вона залучена до створення цього продукту. І не треба вигадувати тут якісь високі технології, це має бути продукт локального походження. Його можна зробити в самій громаді та поширювати серед людей, які проживають на цій території. І коли людина бачить, що цей продукт створений для неї, заради неї та з нею разом, тоді вона купує його більше, промотує його краще та залучається ще ефективніше. В Україні ці продукти можуть бути пов'язані з природокористуванням, екологією, інфраструктурою. Тобто те, до чого люди схильні долучатися та мають бачення майбутнього в цьому напрямку. Треба починати з маленького, що відповідає нашим потребам.